بصیرت

به پایگاه «بصیرت»خوش آمدید.

به پایگاه «بصیرت»خوش آمدید.

بصیرت

اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهائى که بر ملتها وارد می­شود، در بسیارى از موارد بر اثر بى‌بصیرتى است. خطاهائى که بعضى از افراد می­کنند - مى‌بینید در جامعه‌ى خودمان هم گاهى بعضى از عامه‌ى مردم و بیشتر از نخبگان، خطاهائى میکنند. نخبگان که حالا انتظار هست که کمتر خطا کنند، گاهى خطاهایشان اگر کماً هم بیشتر نباشد، کیفاً بیشتر از خطاهاى عامه‌ى مردم است - بر اثر بى‌بصیرتى است؛ خیلى‌هایش، نمی­گوئیم همه‌اش.

مقام معظم رهبری امام خامنه ای دامت برکاته

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

مجموعه ای جالب وکم نظیر راجع عید غدیرخم

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۵ ق.ظ

 

مجله الکترونیک 1841

سایت KhetabeGhadir به منظور ایجاد ارتباطی پایدار با اعضای خود و هم‌چنین فرهنگ‌سازی خطابه‌ی غدیر اقدام به انتشار مجله‌ای الکترونیک به نام 1841 نموده است. این مجله با رویکردی دینی - اجتماعی سعی در ارائه‌ی نکاتی جالب و کاربردی در زمینه‌های فوق را دارد که امید است به لطف خداوند مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.
انتخاب نام 1841 برای این مجله به دلیل مساوی بودن این عدد با حروف ابجد کلمات خطابه‌ی غدیر است.



 


 



 


 

مجله الکترونیک 1841

بخش مسابقات

برگزاری مسابقات مختلف با مضمون خطابه‌ی غدیر و فدک، معانی و مفاهیم آن و هم‌چنین محتوایی که هر 15 روز یک‌بار در قالب مجله الکترونیک 1841 منتشر می‌گردد را بهانه‌ای قرار داده‌ایم برای تعامل و ارتباط مستمر با شما مخاطبین ارجمند تا ضمن نشر معارف اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام در قالب این مسابقات، تلاشی کنیم تا هر روز بر تعداد افرادی که با نام امیرالمؤمنین علیه‌السلام و مضمون خطابه‌های شریف غدیر و فدک آشنا می‌شوند، افزون گردد.
 


 

بخش آزمون حفظ خطابه‌ی غدیر و فدک

سایت خطابه‌ی غدیر در راستای هدف اصلی خود مبنی بر نشر و تبلیغ سخنرانی تاریخی پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله که مهم‌ترین سند حقانیت امیرالمؤمنین و ائمه اطهار علیهم‌السلام می‌باشد و خطبه‌ی فدک که در واقع اولین دفاعیه رسمی از خطابه‌ی غدیر و صاحب غدیر است، طبق سنوات گذشته اقدام به برگزاری مسابقات حفظ متن عربی خطابه‌ی غدیر و فدک، مبانی، معانی ومفاهیم آن‌ها نموده است، تا هر روز بر تعداد افرادی که با معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام و مضمون خطابه‌‌های شریف غدیر و فدک آشنا می‌شوند افزون گردد.
شما کاربر گرامی برای شرکت در مسابقات حفظ سایت خطابه‌ی غدیر باید ابتدا در مسابقات مقدماتی که به صورت آنلاین برگزار می‌گردد، شرکت نمایید.
 


 

نرم‌افزارهای اندروید و IOS

با توجه به استقبال عمومی از برنامه‌های نرم‌افزاریی که برای گوشی‌های همراه نوشته‌ می‌شود، سایت خطابه‌ی غدیر اقدام به تهیه‌ نرم‌افزار اندروید و IOS خطابه‌ی غدیر و فدک نموده است و از آن‌جایی که مجله الکترونیک 1841 را نیز یک راه‌ ارتباطی مستمر خود با مخاطبانش می‌داند، نرم‌افزار اندروید و IOS این مجله را نیز برای همراهی بیشتر با کاربران فراهم نموده است.

نرم‌افزارهای مجله 1841

نرم‌افزارIOS و اندروید مجله‌ الکترونیک 1841 که حاوی تمام مطالب منتشر شده در این مجله است و هم‌زمان با انتشار مجله، مطالب جدید نیز در آن قرار می‌گیرد.

نرم‌افزارهای خطابه‌ی فدک

نرم‌افزار IOS و اندروید خطابه‌ی فدک که توسط سایت تهیه شده است و شامل متن و قرائت این خطبه‌ی شریف می‌باشد.

نرم‌افزارهای خطابه‌ی غدیر

نرم‌افزار IOS و اندروید خطابه‌ی غدیر که توسط سایت تهیه شده است و شامل متن خطابه‌ی شریف غدیر به شش زبان و هم‌چنین قرائت خطابه‌ی غدیر به چهار زبان می‌باشد.

بخش پرسش و پاسخ

سایت خطابه‌ی غدیر آمادگی دریافت سوالات شما در تمامی حوزه‌های مذهبی و اعتقادی را دارا می‌باشد که می‌توانید از طریق آیکون زیر را برای ما ارسال نمایید.
هم‌چنین در صورت تمایل می‌توانید سوالات خود را به آدرس soal@khetabeghadir.com ارسال نمایید.
این اطمینان به شما داده خواهد شد که در کم‌ترین زمان ممکن، بهترین پاسخ برای شما ارسال گردد.

 

  • علی سواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی