بصیرت

به پایگاه «بصیرت»خوش آمدید.

به پایگاه «بصیرت»خوش آمدید.

بصیرت

اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهائى که بر ملتها وارد می­شود، در بسیارى از موارد بر اثر بى‌بصیرتى است. خطاهائى که بعضى از افراد می­کنند - مى‌بینید در جامعه‌ى خودمان هم گاهى بعضى از عامه‌ى مردم و بیشتر از نخبگان، خطاهائى میکنند. نخبگان که حالا انتظار هست که کمتر خطا کنند، گاهى خطاهایشان اگر کماً هم بیشتر نباشد، کیفاً بیشتر از خطاهاى عامه‌ى مردم است - بر اثر بى‌بصیرتى است؛ خیلى‌هایش، نمی­گوئیم همه‌اش.

مقام معظم رهبری امام خامنه ای دامت برکاته

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲ اسفند ۱۳۵۷ | تشکیل سپاه پاسداران انقلاب تصویب شد 

سردار شریف‌: هدف دشمن از شایعات علیه سرداران، انتقام از محبوبیت سپاه است ...

واکنش فرماندهان ارشد سپاه به شایعه رسانه های خارجی

شایعات منافقینِ در سپاه رسول خدا، و نزول آیات

رد شایعات برخورد یگان‌های سپاه با مردم در مناطق سیل زده

بنیانگذار ناشناخته سپاه قدس؛ شهید نصیری عامل نفوذ ایران در خاورمیانه بود + ...

برخورد قاطع اطلاعات سپاه با عاملان انتشار شایعات مرتبط با کرونا / شناسایی ۱۵۰ نفر

تکذیب شایعه فرار یکی از فرماندهان سپاه

بودجه سپاه و ارتش در سال ۹۹ چقدر است؟

شایعات علیه سپاه پاسداران

پشت پرده شایعات تلگرامی علیه سپاه، حسن روحانی، اجرای حکومت نظامی و دفن اجساد ...

8 سرلشکر سپاه را بیشتر بشناسید + تصاویر

فرمانده جدید نیروی قدس سپاه را بشناسیم + تصاویر

محافظت از شهادت شخصیتی سرداران سپاه

مجاهدت‌های سرداران سپاه اسلام بر هیچ کس پوشیده نیست

نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ادعای مطرح شده درباره شیوه تامین بودجه سپاه وجاهت ندارد

پایگاه عین‌الاسد که از سوی سپاه پاسداران ویران شد، چه ویژگی‌هایی داشت؟

حمله موشکی سپاه به «پایتخت آمریکا» در عراق

چرا امام‌ خمینی(ره) گفت ای کاش من هم یک پاسدار بودم؟

نخستین فعالیت‌های سپاه پاسداران بعد از تاسیس

پایگاه های نظامی آمریکا در تیررس موشک های سپاه پاسداران

مروری بر یک دهه فرماندهی سردار حاجی‌زاده؛ از ساخت موشک‌های نقطه‌زن تا ایجاد شهرهای زیر زمینی موشکی

سپاه و بسیج تا غلبه کامل بر ویروس کرونا فعالیت دارند 

 اقتدار سپاه پاسداران عامل عصبانیت آمریکا است 

ماجرای شایعه‌سازی ضدانقلاب علیه سپاه پاسداران

پاسداران؛ خط شکنان انقلاب

نیروی زمینی سپاه برای مقابله با کرونا تمام تجهیزات خود را به میدان آورد

هدف اصلی لوایح FATF جلوگیری از فعالیت های سپاه پاسداران برای دفاع از مظلومان جهان ...

مروری بر فعالیت‌های نیروی قدس سپاه و سردار سلیمانی؛ از بوسنی تا سوریه + ...

همکاری‌های سپاه پاسداران و ارتش در دفاع مقدس + اسناد

عمده فعالیت های سپاه پاسداران مردمی و برای مردم است 

نسل امروز سپاه پاسداران وارث ۴۰ سال سلحشوری و از خودگذشتگی

سپاه با تأسی از مکتب عاشورا در مسیر عزت و تداوم راه انقلاب گام برمی‌دارد

نقش سپاه در اقتدار و امنیت ملی ایران

نقش سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و شهید کاظمی در اقتدار و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

شرحی از وظایف و فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نگاهی به سه دهه خدمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه پاسداران: آماده کمک به ملت آمریکاییم 

شهادت ۵ پاسدار در جریان خدمت به مردم

  • علی سواری

نظرات  (۱)

  • خسرو قبادی نژاد
  • من هم یک پاسدار م
    من یک سلیمانی ام
    من یک بسیجی ام
    من جان فدای رهبرم
    من ازمردمی هستم وبرا مردم هستم
    من سرباز امام زمان ام وسرباز نائب بحقش امام خامنه ای
    من سپاه رادوست دارم وهمراه سپاه قوی تر میشیم تا چشم دشمنان کور بشود... یا علی.. مدد دعای برا ظهور آقا.... نصروا من الا وفتح القریب..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی