بصیرت

به پایگاه «بصیرت»خوش آمدید.

به پایگاه «بصیرت»خوش آمدید.

بصیرت

اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهائى که بر ملتها وارد می­شود، در بسیارى از موارد بر اثر بى‌بصیرتى است. خطاهائى که بعضى از افراد می­کنند - مى‌بینید در جامعه‌ى خودمان هم گاهى بعضى از عامه‌ى مردم و بیشتر از نخبگان، خطاهائى میکنند. نخبگان که حالا انتظار هست که کمتر خطا کنند، گاهى خطاهایشان اگر کماً هم بیشتر نباشد، کیفاً بیشتر از خطاهاى عامه‌ى مردم است - بر اثر بى‌بصیرتى است؛ خیلى‌هایش، نمی­گوئیم همه‌اش.

مقام معظم رهبری امام خامنه ای دامت برکاته

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

سلام و درود فراوان نثار ارواح طیبه شهدای صدر اسلام و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و روح پربرکت امام خمینی رحمة الله علیه و آرزوی طول عمری مانندگذشته پربرکت برای رهبر حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای زید عزه

قصه پر غصه فاضلاب منطقه قاری قرآن خیز و ولایتمدار عـــــین دو در دو کیلومتری جاده اهواز حمیدیه، موضوعــی نیست که بتوان آن را بسادگی فراموش کرد ولی باوجود وعـــــده های بی اثر و بازدیدهای فراوان بی فایده مسئولین امر هنوز این مشکل اساسی و خطرناک پابرجاست. 

غفلت مسئولین چه موقع برطرف می شود؟

چرت آنان چه موقع پاره می شود؟

هنوز باران نباریده است ولی

وای اگر باران ببارد!!

آیا مسئولین بعد از بارش باران و گرفتگی فاضلاب خیابان و خانه های مردم حاضر هستند که با خانواده، درعین دو ساکن شوند؟

اگر پاسخ آنان مثبت است و واقعا بیایند در عین دو در آن شرایط زندگی کنند،بدانند که بهشتی هستند والا بدانند که پس از مرگ جهنم در انتظار آنهاست.

مسئولین اگر به فکر پس از مرگ خود هستند وایمان به خدا و روزحساب دارند و اهل بیت علیهم السلام را الگوی خود قرار داده اند در شرایط بحرانی طغیان فاضلاب پس از باران در مناطقی همچون عین دو،  سه راه بیشتر ندارند:

1-هرچه امکانات دارند بکارببندند تا مشکل گرفتگی فاضلاب در اسرع وقت بصورت اساسی حل شود ونظارت برکار را خودبعهده بگیرند و بهانه ها را کناربگذارند

2-در آن مناطق باخانواده ساکن شوند،تا مردم بگویند که مسئولین توانائی رفع مشکل را ندارند و همدرد آنها هستند.

3-راه سوم این است که استعفاء دهند.

آیا مسئولین منتظر آن هستند که باران ببارد و باز مانند سالهای پیش بحران گرفتگی فاضلاب همه را شوکه کند و باز فاضلاب وارد منازل مردم شود  بسیاری از مردم براثر استشاق بوهای بد فاضلاب رهسپار بیمارستان ها شده و شاهد بازی کودکان منطقه در گندآبهای در سطح معابر باشیم؟

 آیا باید منتظر بشویم تا چنین وضعی رخ دهد؟

 رهبرمعظم انقلاب در تاریخ 22 مردادماه 98 به رئیس جمهور دستور داد تا فوراً برای رفع این مشکل اقدام و اعتبارات مورد نیاز اختصاص یابد.به این ترتیب دولت موظف شده تا آخرین اقدامات خود در این خصوص را به صورت ماهانه به دفتر مقام معظم رهبری گزارش کند. 

آیا این دستور باز مانند دیگر دستورهای سیاسی و اقتصادی و... ایشان مورد بی توجهی مسئولین قرار گرفته است؟

نماینده ولی فقیه یک سال پیش نماز ظهروعصر را در وسط یکی از خیابان های محاصره شده در فاضلاب اقامه نمود و سی ساعت  پس از منتشرشدن این خبر مسئولین مجبور شدند از منطقه بازدید نموده و وعده هایی دادند و رفـــــــــتند. 

وای اگر با ان ببارد!!! 

باتوجه به اینکه از این قصة پر غصه ناراحت هستیم و نگران عواقب آن هستیم و استمرار این معضل و بحران همانند معضل وبحران بیکاری و گرانی سبب می شود سعی وتلاش دشمن در بدبین کردن مردم به این نظام مقدس که حاصل خون صدهاهزار شهید مخلص است مؤثر واقع شود لذا مناسب است که قسمتی از سخنرانی امام خمینی در جمع مردم در مخالفت با لایحه کاپیتولاسیون اینجا نقل شود: 

من تأثرات قلبی خودم را نمی‌توانم اظهار کنم. قلب من در فشار است. این چند روزی که مسائل اخیر ایران را شنیده‌ام خوابم کم شده است . ناراحت هستم. قلبم در فشار است . با تأثرات قلبی روزشماری می‌کنم که چه وقت مرگ پیش بیاید.... 

آقا، من اعلام خطر می‌کنم! ای ارتش ایران، من اعلام خطر می‌کنم! ای سیاسیون ایران، من اعلام خطر می‌کنم! ای بازرگانان ایران، من اعلام خطر می‌کنم! ای علمای ایران، ای مراجع اسلام، من اعلام خطر می‌کنم! ای فضلا، ای طلاب، ای مراجع، ای آقایان، ای نجف، ای قم، ای مشهد، ای تهران، ای شیراز، من اعلام خطر می‌کنم!

ای سران اسلام، به داد اسلام برسید . ای علمای نجف، به داد اسلام برسید . ای علمای قم، به داد اسلام برسید؛ رفت اسلام .

قسمتی از صدای سخنرانی امام