بصیرت

به پایگاه «بصیرت»خوش آمدید.

به پایگاه «بصیرت»خوش آمدید.

بصیرت

اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بصیرت. بلاهائى که بر ملتها وارد می­شود، در بسیارى از موارد بر اثر بى‌بصیرتى است. خطاهائى که بعضى از افراد می­کنند - مى‌بینید در جامعه‌ى خودمان هم گاهى بعضى از عامه‌ى مردم و بیشتر از نخبگان، خطاهائى میکنند. نخبگان که حالا انتظار هست که کمتر خطا کنند، گاهى خطاهایشان اگر کماً هم بیشتر نباشد، کیفاً بیشتر از خطاهاى عامه‌ى مردم است - بر اثر بى‌بصیرتى است؛ خیلى‌هایش، نمی­گوئیم همه‌اش.

مقام معظم رهبری امام خامنه ای دامت برکاته

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

دریافت کتاب آموزش صحیح خوانی ربیع القلوب

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
خداوند را شاکرم که توفیق تألیف کتاب آموزش صحیح خوانی قرآن را باعنوان "ربیع القلوب "به بنده مقصر در خدمت به قرآن عنایت فرمود، باشد که این اثر بتواند برخی از علاقمندان به کتاب وحی را با یادگیری صحیح خوانی قرآن به شرافت اتصال به قرآن برساند و  موفق به انس با این کتاب نجات بخش شوند. 
در اینجا فایل pdf  این کتاب را در دو نوع کیفیت (باکیفیت بالا باحدود24مگابایت حجم و با کیفیت پایین در حدود 6مگابایت حجم)جهت دانلود ودریافت رایگان قرار می دهم .
ضمنا شیوه آموزش صحیح خوانی قرآن در این کتاب با کلیه شیوه های دیگر متفاوت است.


 

  • علی سواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی